Instruction Set

Ukoliko je Vaša organizacija u potrazi za bezbednim rešenjem za čuvanje podataka u oblaku koje obezbedjuje fleksibilnost i značajno smanjenje troškova, onda bi trebalo da obratite posebnu pažnju na Office 365. 

office365logo

Radi se o SaaS (softver kao usluga) rešenju koje Vam nudi jedinstveni skup portala, aplikacija i alata koje lako mogu da koriste kako administratori tako i krajnji korisnici. Ovo inovativno rešenje kombinuje svima poznat Office za desktop/laptop računare sa njihovim verzijama u oblaku, uz dodatnu ponudu za komunikaciju unutar kompanije i upravljanje elektronskom poštom i kalendarom.

Prednosti prelaska na Office 365

Klasično korišćenje računarske infrastrukture u kompaniji je do sada podrazumevalo nabavku hardvera, a u slučaju većeg broja korisnika (više od desetak), za efikasno korišćenje je bio neophodan i skup serverski računar, praćen podjednako skupim serverskim softverom. Svi podaci su se nalazili na serverskom računaru, a korisnici su ih delili preko mreže. Postavljalo se pitanje šta se dešava sa podacima kada se server pokvari. Ukoliko se obim poslovanja smanji, niste mogli da vratite server ili smanjite broj softverskih licenci. U slučaju da se obim poslovanja (naglo) poveća, morali ste da kupujete dodatni hardver, licence, što iziskuje velika ulaganja. Velika količina hardvera je značila i angažovanje većeg broja unutrašnjih ili spoljnih IT administratora koji su vodili brigu da računarska infrastruktura i mreža ispravno funkcionišu u svakom momentu.

Cloud computing, poznatiji kod nas kao "računarstvo u oblaku", Vam omogućava da iznajmljujete licence, kao i procesorsku snagu Microsoft-ovih servera. Ovo na prvom mestu eliminiše velike troškove za nabavku osnovnih sredstava, a od IT-ja pravi trošak koji se može predvideti, kontrolisati i smanjivati po potrebi. Iznajmljujete odredjeni broj Office licenci, a njihov broj možete da povećavate ili smanjujete kako Vam se menja finansijska situacija. Nije neophodan skup hardver ili serveri, jer se obrada vrši na strani Microsoft-a, a pritom dobijate na Microsoft serverima odredjeni prostor (detaljnije u nastavku teksta) preko kojeg svi zaposleni mogu da dele svoje dokumente. Takodje dobijate mogućnost da čuvate elektronsku poštu na istom mestu (u oblaku), uz eliminaciju virusa i spam poruka direktno od strane Microsoft-a. Dodatni bonus se ogleda u tome da jednu licencu Office 365 možete da koristite na 5 uredjaja (desktop i laptop računari, mobilni telefoni, tableti itd.).

Veliki broj korisnika je inicijalno skeptičan kada im kažete da svoje podatke poveravaju na čuvanje Microsoft-u. Naš odgovor je da naši korisnici mogu da veruju kompaniji koja je u poslednjih nekoliko godina uložila desetine milijardi dolara u kreiranje infrastrukture za računarstvo u oblaku i koje ima svaki interes da čuva svoju investiciju i poverenje korisnika. Po izjavi generalnog direktora Microsofta, cloud computing je trenutno glavni fokus kompanije, stoga se lako može naslutiti da bi bilo kakav incident sa podacima klijenata prouzrokovao domino efekat, pa se stoga puno polaže od strane Microsoft-a na bezbednost istih.

 

Šta sve nudi Office 365? 

  • Plaćanje licenci prema trenutnim potrebama
    Omogućeno je jednostavno naručivanja ili otkazivanje licenci prema trenutnim potrebama kompanije, tako da praktično plaćate samo onoliko Office licenci koje koristite. Uvek Vam je dostupna najnovija verzija Office paketa, za razliku od situacija gde jednokratno kupujete licence koje su Vam nakon par godina zastarele i ne mogu da se koriste sa novijim softverom. Garantovana dostupnost Office 365 je 99.9% vremena godišnje, što znači da u najgorem slučaju 8 časova godišnje potencijalno nećete imati mogućnost da koristite uslugu.
  • Bezbednost
    Pristup Office 365 se vrši prijavom preko Vaše elektronske adrese i lozinke, a Microsoft serveri pružaju maksimalnu sigurnost prilikom prijave. U okviru dokumenata možete lako da definišete uloge različitih korisnika koji im pristupaju i da im lako date pravo da samo čitaju ili menjaju dokument. Svi dokumenti mogu bezbedno da se menjaju u isto vreme od strane više korisnika, što je korisno kada je Vašim zaposlenima bitan pristup deljenim dokumentima.
  • Korišćenje na više različitih uredjaja
    Možete da koristite jednu licencu na najviše 5 uredjaja (desktop i laptop računar, mobilni telefon, tablet itd), nezavisno od operativnog sistema (Windows, MacOS, Android, iOS, Blackberry itd.), a podaci su Vam uvek dostupni na bilo kojem od uredjaja, čak iako niste u tom momentu na internetu. Takodje, ukoliko nemate nijedan od uredjaja pri sebi, možete da koristite Office Web aplikaciju kojoj pristupate sa bilo kojeg računara preko internet pretraživača (Edge, Firefox, Chrome, Opera, Safari itd).
  • Elektronska pošta sa Microsoft Exchange serverom
    Svaki korisnik za postojeću/novu adresu dobija poštansko sanduče sa 50 GB prostora, koje može da koristi na bilo kojem uredjaju i upravlja svojom poštom, kalendarom i kontaktima, zajedno sa ostalim zaposlenim u kompaniji.
  • Rezervne kopije podataka i zaštita od antivirusa i spam poruka
    Microsoft automatski za Vas pravi rezervne kopije svih vaših podataka u svojim datacentrima širom sveta, tako da je obezbedjen brz oporavak u slučaju bilo kakve vanredne situacija. Takodje, svi Vaši podaci se proveravaju na viruse, a elektronska pošta se filtrira na spam poruke.
  • Laka komunikacija zaposlenih u Vašoj kompaniji
    Za komunikaciju izmedju zaposlenih dostupan Vam je Skype for Business, sa video, audio i konferencijskim pozivima, deljenjem ekrana i proverom pristupnosti zaposlenog na radnom mestu. Uz to, možete da koristite Sharepoint kako biste aktivirali interni portal u okviru firme gde zaposleni mogu da dele informacije, obaveštenja ili internet prezentacije.
  • Ušteda hardvera i troškova struje i održavanja
    Pošto se svi serveri nalaze kod Microsoft-a, Vi štedite na nabavci novih serverskih računara i struji koja bi se trošila na njihovo napajanje. Office 365 se lako administrira putem internet portala koji Vam nudi Microsoft, što znači da ne morate da imate stalno zaposlenu osobu koja će se brinuti o konfiguraciji korisnika, njihovih elektronskih adresa i deljenim podacima.

 

Licenciranje

Ukoliko ste zainteresovani da Vas bliže upoznamo sa Office 365 i da saznate koji paket je pravi za Vašu kompaniju, možete da tražite dalje informacije putem elektronske adrese This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.ili putem telefona 0600 331 599.

Tehnička podrška

Naš korisnički servis vam pruža celokupnu tehničku pomoć i obezbeđuje neophodne informacije potrebne za neometano i udobno korišćenje softvera iz naše ponude.

+381 (600) 331598

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Podaci o kompaniji

IS
Instruction Set d.o.o. Pančevo
Preduzeće za konsalting i menadžment
radno vreme: od ponedeljka do petka, od 9:00 do 17:00

 

Poreski broj: 106222792 
Matični broj: 20558091 
Šifra delatnosti: 7022 
Broj računa: 205-148402-15

Kontakt

+381 (13) 331 598

 

Zmaj Jove Jovanovića 5a
26000 Pančevo
 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.